Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Garantievoorwaarden

Wij van Qoopgoot.nl zijn zelf geen producent of fabrikant van de artikelen. Hierdoor hebben we voor alle producten een verschillend garantiebeleid, namelijk de wettelijke garantie. Wij dragen graag zorg voor onze klanten en dat onze artikelen goed functioneren.

Immers; Wij zijn U.

Wij vragen dan ook aan onze klanten om te controleren na ontvangst van het pakket om zeker te zijn dat alle artikelen niet beschadigt, juist en volledig zijn afgeleverd. Mocht dit toch niet zo zijn, verzoeken wij u vriendelijk om zo snel mogelijk (het liefst binnen 24 uur) contact op te nemen met onze klantenservice klantenservice@qoopgoot.nl om dit te melden.

Controleer na ontvangst direct u pakket om zeker te zijn dat u artikelen niet beschadigd, juist en volledig zijn afgeleverd. Mocht dit onverwachts toch niet zo zijn, verzoeken wij u vriendelijk om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice, onder het kopje ‘Klantenservice’, om dit te melden.

In de volgende omstandigheden vervalt de garantie op een product vanuit onze kant 

  • Indien opzettelijk schade is aangebracht aan het artikel bij nalatigheid van de klant
  • Indien u of een andere derde partij, door welk omstandigheid dan ook, werkzaamheden aan het artikel hebben gepleegd.
  • Als er geen aankoopbewijs getoond kan worden of indien de wettelijke termijn verstreken is.

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@qoopgoot.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


Het volgende internetadres wordt automatisch geopend:
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.
Accepteer geselecteerde cookies